הסעות מאורגנות מטעם מקום העבודה

הסעות עובדים למקום העבודה, הממומנת על ידי החברה/המעסיק. אם בעבר נושא זה היה בבעלותם של חברות גדולות או ציבוריות, הנושא תופס תאוצה בישראל. כיום גם חברות פרטיות יכולות להעניק פריבילגיה זו לעובדיהן.
כמובן שחשוב למנות את יתרונות ההסעות המאורגנות, החשובות בראייתנו:

חסכון בעלויות :
בנוגע לעובדים- היתרון הוא ברור, ישירות לכיסו של העובד. במיוחד זמנים אלו בישראל כאשר מחיר הדלק רק מאמיר והתחבורה הציבורית לא תמיד מעניקה את המענה ההולם. למעביד נגמרה ההתעסקות מול חברות הליסינג על כל המשתמע על כך . מעניק לעובדים את האפשרות לנוח בטרם העבודה ולהיות פרודוקטיבים יותר במהלכה. הסעות עובדים חוסכות המון כסף למעסיקים. נקודה!

יעילות :
מעסיק המעניק לעובדיו שירותי הסעות מרוויחים יותר. נגמרו תירוצים של עובדים על בעיות עם רכב או בעיות עם תחבורה ציבורית, פחות היעדרויות של עובדים ויותר יעילות בחברה. לצד כל זאת, גם העובדים מרוויחים, נהנים משירות וביכולתם להיות הרבה יותר יצרנים ופרודוקטיביים.

כיסוי ביטוחי :
המעסיק מקבל כיסוי ביטוחי מלא בכל נסיעה בה עובדיו נוסעים יחדים עם מטרובס. לא עוד תאונות אישיות של עובדים בדרכם אל… ומ… העבודה.

ידידותי לסביבה :
הנזק שנגרם עקב פליטת אדי הדלק לאוויר הוא הרסני לכדור הארץ. הסעות עובדים מסייעות לכל אחד מאיתנו לשמור על איכות האוויר ולהקטין את זיהום האוויר הנגרם אילו כל עובד היה מגיע למקום העבודה ברכבו הפרטי.

דילוג לתוכן